torsdag 30 augusti 2007

Skolstart!

Efter ett års uppehåll ifrån mina musikstudier har tiden hunnit ifatt mej! Igår var det upprop och jag fick förförsta gången träffa mina nya klasskamrater, även många bekanta människor. Detta blir mitt första år på lärarprogrammet så det känns lite spännande, tidigare har jag inte studerat pedagogoik så nu är det dags! Som tur är har jag fått Fille, Highlights basist som klasskamrat! :) Nu vet vi vad vi ska göra i bussen nägra år framöver... Om det går att läsa denna utbildning samtidigt som man spelar dansband återstår att se, men jag hoppas så! Inte alla som lyckas att jobba samtidigt som man har tagit en lärarexamen! Att man inte behöver låna pengar av CSN gör ju inte saken sämre...

Det droppar in nya spelningar ganska ofta just nu så håll utkik på www.bandethighlights.se eller leta upp mej på dansbandsdax eller dansmaffian. Jag brukar ha en spelplan uppdaterad där!

Dags för morgon kaffet...

1 kommentar:

Wenche sa...

Hejsan vännen!! det kommer att gå bra med läsandet!! Lycka till i skolbänken.. Kramizar wenche