måndag 24 mars 2008

Då var påsken slut...

Efter att ha spelat i Karlstad åkte jag till min äldre bror för att fira påsk, Det är första gången vad jag vet som vår familj inte firar hemma i "familjehuset"! Helgen blev kanon och jag gissar att jag är några kilo tyngre efter allt godis. Jag gillar ju godis och under påsken verkar det inte finnas några begränsningar för hur mycket man får äta... En av höjdpunkterna på helgen(förutom all mat och godis) var att spela Nintendo Wii som brorsan har införskaffat. Sjukt kul grejj, man får säga att tv-spel idag inte är vad det var när jag var barn! Om man spelar boxningen till Wii - sports behöver man nog inte motionera, man blir ju trött! Träningsvärk kommer dagen efter, helt sjukt! 

Annars ser jag fram emot att åka ut och spela till helgen igen! Spännande att se hur det går för oss på Sverigetoppen också! 

Dags att sluta...

Inga kommentarer: