lördag 17 maj 2008

Birka Paradise

Det regnar och fartyget är nu i början av Stockholms skärgård, vi är alltså på vär hem ifrån Åland. När man åker med Birka Paradise så åker man mellan Stockholm och Mariehamn. jag tycker att det är alldeles lagom, man slipper ju problem med sjösjuka, för dom som inte har provat sjösjuka rekomenderar jag er att prova, det är en upplevelse! När ni väl har provat vet man att man inte vill ha det igen!

Livet på båten har varit soft och gött på många sätt. Tyvärr har inte maten passat min smak denna vecka. Allt som oftast har det varit fisk, skaldjur eller något annat svårt på menyn. Som tur är finns då "KorvGörans kebab" att hämta i en kyl. Det är fryst kebeab i hamburgerbröd som med rätt tillagning blir kanon(dock inte för många dagar i rad).

Nej nu väntar del 4 i Harry Potter(vad gjorde jag innan jag hade Mackbooken!?)...

Inga kommentarer: