tisdag 17 juni 2008

Semester! :)

Igår kom jag hem efter att ha besökt Blomsterhult(fre), Norrtälje(lör) och Cinderella(sön). Roligast var nog att få spela nonstop med Nova, detta var på fredag i Blomsterhult. Nova är ju ett band som vi har träffat många gånger så vi känner varandra ganska bra får jag nog säga! Kvällen flöt på som den skulle och jag var tvungen att gästaspela lite med Nova på låten "I´m Ready", en låt som man alltid blir glad av!

I Norrtäjle var det en korg som jag inte minns namnet på, trevligt ställe och bra personal! Tyvärr var man ju lite nedstämt då Sverige hade förlorat mot Spanien i fotbolls EM. Tycker att det var klantigt att släppa till i slutet! :( Hoppas att det går bättre mot Ryssland imorgon!

Cinderella är vad den är och det blir alltid kul på den båten hur man än gör! Denna gång spelade vi tillsammans med Jenny Saléns. Man kan kanske säga att deras musik passade lite bättre för publiken som på söndagar är lite äldre än vad vi normalt spelar för. Men vi gjorde vad vi kunde för att passa in :)

Nu väntar semester och besök hos min familj. Ska bli skönt att vara uppe i norrland ett tag, man hinner ju inte det så ofta! Sedan kan man ju se fram emot nästa spelaning som är tillsammans med Barbados och Nova uppe i Gräsmyr, spännande!!!

Nu ska jag ut i spåret...

1 kommentar:

Lars sa...

Hej!
Finns det någon chans att man får se Highlights i TV:s dansbandsprogram i höst? Det vore kul.