måndag 9 juni 2008

Sista matchen :(

Jag är nu hemma igen efter att ha besökt Gröna Lund, Brunnsparken i Örebro och Örsåsa loge. Alla tre var roliga spelningar, gött också att få spela med Expanders(Örebro)! Det är i mitt tycket att kanon band. För den som är mer intresserad av att lyssna än att dansa är detta ett band som borde vara ett bra allternativ då det är mycket kompetent folk i bandet!

Annars har ju EM börjat och jag har ju hunnit se några halva matcher, jag tror att Tyskland blir svåra att slå. Sverige ska vara nöjda om man klara sej vidare ifrån sin grupp! Hoppas att Lagerbäck låter Svensson och Källström starta!

Jag själv ska också spela fotboll ikväll. Det är sista matchen innan uppehåll, vinner vi så ligger vi delad etta i serien. Skulle vara kul att vinna! Korp fotboll lockar fram tävlingsmänniskan! 

Missa inte att rösta på mej till guldklaven! Ring 099-32173 

Nu väntar en kopp kaffe i solen...

Inga kommentarer: