söndag 14 september 2008

En trälig dag! :(

En trälig dag då många saker har gått emot mej men också några med, börjar gå mot sitt slut! Ska bli skönt att sova och jag hoppas att morgondagen blir bättre! Det hela började faktiskt redan igår kväll. Det var då jag kände av en stelhet till vänster i bröstryggen, något jag inte brukar vara. Detta hade ju blivit väldigt mycket värre under natten och denna dag har inte varit kul att vara mej, tror aldrig att jag har stretchat så mycket som jag gjort idag utan resultat... Ryggen är stel och ont så imorgon väntar ett besök hos naprapaten, då kanske saker kan bli som vanligt igen!

Detta skulle ju har varit en roliga dag då jag har besökt min bror och spelat Nintendo Wii och intstalerat ett ljudkort till min Macbook... men men, så här är livet ibland!

Nu väntar sängen och John Blund(hoppas att han sjunger fina country ballader i mitt öra i natt!)...

Inga kommentarer: