måndag 13 oktober 2008

Att synas på tv och i tidningar...

Vad kul det är att tv och tidningar har fått upp ögonen för oss i Highlights. Vår hemsida är full av länkar till olika artiklar, filmklipp och radio intervjuer! www.bandethighlights.se  Väldigt kul att intresset för oss är så stort, bara att hoppas att det håller i sej efter vårt första tv framträdande( ja jag hoppas på fler). Väldigt svårt att säga på förhand hur det kommer att gå i dansbandskampen med det skulle ju naturligtvis vara en stor framgång om man lyckas klara sej några avsnitt och folket tar oss till sej. Hoppas bara att nerverna håller, det är ju inte varje dag man spelar i direktsändning i svt...

På lördags sänds det första avsnittet, ska bli spännande att se och läsa om det efteråt. Jag vill inte tippa några vinnare av första omgången, även om jag är på det klara med vad jag tror...

Nej nu ska jag skriva lite musik till ett projekt...

Inga kommentarer: