måndag 27 oktober 2008

Dansbandskampen avsnitt 2

Denna kväll befann sej Highlights Bollnäs folketshus. Ett mycket trevligt ställe med god man och bra personal. 20:00 startade andra programmet av dansbandskampen, tyvärr fick vi inte tag på någon tv i tid så det första vi fick se var utröstningen av "Date", bandet jag har tippat ha chans att vinna hela tävlingen. Jag har fortfarande svårt att förstå hur det kunde hända! Att de kanske inte skulle klara sej vidare från programmet är ju en sak, det kan ju hända alla. Men att de inte fick framföra båda sina låtar... det fanns inte på kartan i min värld!

Detta visar att inget band går säkert, vad som helst kan hända!

Scotts har ju helt klart lyckats bra i tävlingen, bra jobbat grabbar! Att Lars-Kristerz valde att spela en Stevie Wonder låt gillade jag. Stevies musik spelas för lite i tv!

Jag lovar här dyrt och heligt att Highlights ska göra allt vi kan för att ge de andra banden en hård match på lördag! Jag hoppas också att ni som läser detta ringer och röstar på oss så att vi får vara kvar i prorammet!

Kaffe dags...

Inga kommentarer: