tisdag 3 februari 2009

Att fylla 30...

Ja då har det alltså hänt... För en vecka sedan fyllde jag 30 år! Det hela gick till på ett mycket lugnt och trevligt sätt hemma hos min bror. God mat och trevligt sällskap! När jag skriver den meningen känner jag verkligen att jag kanske blev lite äldre den dagen trotts allt! Det kändes inte så först men när man ger det hela lite eftertanke...

Att vara 30 har inte inneburit något direkt, däremot har man ju börjat märka på kroppen att den inte längre är 18 och osårbar, en vanlig sträckning kan ju vara ett problem en ganska långtid numera! Detta hände ju dock inte över en dag utan man har ju känt att detta fenomen ett par om jag säger så...

Till alla er som bävar inför denna dag kan jag bara meddela att det är bara bra att bli äldre! Man uppskattar saker på ett helt annat sätt!

  

Inga kommentarer: