måndag 9 februari 2009

Händig!?

Sitter just nu i min nya stol som jag fått i 30 års present! Kanon skön! :) Det tog nog en 30 min att montera ihop den men det var det värt! Fick nästan en känsla av att jag är lite händig! Sedan kommer man ju på att stolen är ifrån IKEA och att en 10 åring antagligen skulle kunna läsa manualen... Kanske inte så händig iaf!

Annars väntar jag på besök, min kompis Emil ska komma och vi har planerat att kolla lite på några låtar. Ska bli kul, alltid intressant att höra vad kreativa människor tyckt och tänker!

Om det blir lite energi över tror jag att jag tar en sväng till gymmet, känns som att det blev ett antal kalorier över ifrån söndag kvällen! Jag tror att de har satt sej lokalt under hakan... mkt märkligt! :)

Söndag kvällen var förövrigt mkt trevlig! Min kompis Micke kom hem ifrån sin första turné med Sannex(han är ny trumis där) och det var vi tvungen att fira... så han hade fri bar hemma hos sej! Detta borde vi göra oftare!

Dags att göra lite nytta...

Inga kommentarer: