tisdag 21 juli 2009

Ett par dagar i byn

Har spenderat några dagar i byn där jag har växt upp. Det är ju ganska vanligt att det blåser en del i Jämtland men att det på blåser och ösregnar i fler dagar hör inte till vanligheterna! Lite trist då en av det saker jag tycker mest om med att vara hemma är att gå runt och njuta av det speciella som en liten by i Jämtland har att erbjuda. Detta är en av de platser som jag verkligen finner ett lugn inombords. Idag har det iaf varit uppehåll någon timme så jag hann gå ett varv med min gamla vän Micke. Skönt att få umgås lite med sina vänner som man haft i många år!

Hade även en intressant upplevelse när jag fick se att min morfar som är nästa 80 år faktiskt vet hur man surfar på internet! Fick hjälpa honom med att lägga ut en annons på blocket idag. Måste säga att det är stark av människor ifrån deras generation att föröka lära sej lite om hur mail och annat funkar!

Inga kommentarer: