lördag 15 januari 2011

Det kliar i fingrarna!

Just nu har jag en märklig känsla, jag har en helt ledig helg... Det händer inte så ofta när man spelar i ett dansband! Man vet liksom inte riktigt vad man ska göra av sin lediga tid!

Har känt mej hängig under flera dagar nu, tror nästan att det är någon infektion som håller på att bryta ut! Kan ju bli så när kroppen får möjlighet att slappna av lite!

Men tillbaka till detta med att vara ledig... Vad gör man när man är ledig på helger egentligen? Vad gör alla andra som inte spelar dansband? Vad gör folk som har ett mer normalt jobb än jag?

Jag antar att man umgås med vänner, försöker hitta på något som är lite roligare än en vanlig vardag... Jag tror jag börjar med att ha en undantagsdag i GI dieten! Det innebär alltså att jag kan äta vad jag vill, bara det sätter ju lite glans på denna lördag! Tror minsann att jag ska laga en potatisgratäng! Potatis är nämligen det jag saknar mest när jag går på GI!

Får se om jag känner mej bättre under dagen, då kanske det blir något mer spännande!

Vad gör du en dag som denna?

Borde jag öva?

Inga kommentarer: