måndag 10 januari 2011

Huvudvärk!

Denna dag avslutades på spikmattan... Den är ett bra sätt att stilla spänningshuvudvärk, något som jag drabbas av titt som tätt. Idag har det varit en heldel att göra och det kanske inte är så konstigt att huvudvärken kommer ibland!

Tur är ju då att man har en spikmatta hemma! Det gör ju rejält ont en kort stund ibörjan, men sedan när man legat på den 3o mintuter så känns allt bättre!

Har även blivit tvungen att ge "Änglagård" en ny chans, även denna gång har jag svårt att se storheten med denna film. Om första delen är den bästa i serien vill jag inte tänka på hur 3:e filmen som går på bio just nu är... Visserligen tror jag mest att det är så att filmen passar mej dåligt snarare än att den är av dålig kvalitet! Vi är alla olika och tur är väl det!

Jag tror att nya Harry Potter filmen kommer att passa mej bättre, imorgon vet jag svaret...

2 kommentarer:

Amanda sa...

Harry var riktig bra :) Är inte heller ngt större fan av Änglagård..
Men hoppas allt är bra och att de går bra med GI :)
Kram

Tina sa...

Jaaa, spikmattan är ett räddande under för mig med. Men jag tycker mig höra att du även behöver massera nackmusklerna och även kindmusklerna. Jag känner igen symptomerna, har samma problem med huvudvärk och ofta.Det är som en röd tråd. :(

Men jag säger även som du. Ser framemot Harry Potters nya film. Jag är en storfan av Harry Potter.
Du får inte skvallra sen innan jag sett den ;)) haha
Änglagård var ingen storhit redan i första filmen, så jag hoppar nog tredje.

Ses snart :) Kram