onsdag 26 januari 2011

Slutet på en lyckad dag! :)

Då är ögonen trött igen och jag ska alldeles snart gå och sova... några rader hinner jag dock med innan!

Min födelsedag har varit bra måste jag säga! Har hunnit med allt som fanns inplanerat och dessutom blev Corneliskonserten lyckad!

Det börjar bli en vana med fullsatt när i spelar Cornelislåtar! Känns otroligt kul att så många kom och lyssnade! och självklart även roligt att det verkar finnas en efterfråga på detta projekt! Det ser med andra ord ut att kunna bli fler ggr!

För mej har det varit mkt lärorikt och intressant att bekanta mej med hans musik på ett lite djupare plan och jag har funnit ett knippet låtar som jag gillar skarp som är helt nya för mej! :) Det uppskattas ju så klart!

Hann även ta en sväng på stan under förmiddagen, ett stycke skjorta inhandlades och en klippning passade även bra en dag som denna!

Sov gott alla och ett stort tack för alla gratulationer!

Inga kommentarer: