lördag 15 januari 2011

Undantagsdag!

Det är ju lördag idag och jag kändes att jag behövde ge mej själv något! Att vara lite små sjuk är väldigt irriterande och tär på mej. Detta ledde till att jag bestämde mej för att ha en undantagsdag ifrån GI. Dvs man får äta och dricka vad man vill!

Jag fick lyckades med en mkt god och trevlig middag! Kyckling, Potatisgratäng(mkt vitlök) och sallad. Lite senare hade jag nöjet att avnjuta blåbärspaj med vanlijsås till ett avsnitt av Twin Peaks!

Serien börjar närma sej finalen och även fast jag har sett detta ett antal ggr så känns lika spännande inför sista avsnittet! Slutet på serien är helt fantastiskt! Har inte sett ett serieslut än som är jämförbart med detta, och Twin Peaks är ju en serie ifrån tidigt 90 tal! Så det har ju funnits tid för serieskapare att utmana... Kvalitet helt enkelt!

Inga kommentarer: