måndag 10 januari 2011

Vad att göra?

Lurar lite på vad jag ska göra under dagen! Det verkar som det kan bli lite av varje! Har några saker som det vore bra om jag spelade in, annars stapplas så lätt på hög och allt känns så mycket och jobbigt! Bättre att beta av det lite då och då innan det har växt för mycket!

Sedan borde jag öva lite också. Att livnära sej som musiker innebär ju att man måste hålla sej i form rent musikaliskt, det är lite för lätt att slå sej till ro när man har en fast konstellation och repertoar som man arbetar med! Min ambition ska helt klart vara att öva lite vid sidan av mitt jobb för att upprätthålla den standard jag vill hålla!

Gissningsvis blir det också något avsnitt av Twin Peaks och även en promenad!

Har du några andra tips så hojta till!

Inga kommentarer: