torsdag 17 mars 2011

En bra dag helt enkelt!

Håller på att förbereda det sista för att åka på turné till Östersund, Highlights spelar på Furuparken imorgon kväll! Ska bli väldigt kul att komma hem, tyvärr kan jag inte stanna då det är mycket att göra nästa vecka! jag kan avslöja att vi bland annat ska ha en rep och ljud dag tillsammans med vår nye sångare. Det måste ju repeteras lite innan vi ger oss ut på vägarna tillsammans med honom! Ser fram emot nästa vecka, ska bli både kul och spännande!

Denna dag har annars varit bra, började fint med en promenad i solen. Har hunnit laga en köttkryta, kanon för då kan jag ta med mej en matlåda till bussen! Är lite smått less på pizza och hamburgare som det ofta blir annars!

Övningen har även det flutit på, det verkar som att det fastnade ganska mycket igår! Känns skönt att läget är under kontroll inför nästa veckas konsert!

Nej nu ska jag äta en macka, dricka en kopp te och sedan bege mej norrut! Östersund, här kommer jag!!!

Inga kommentarer: