tisdag 11 oktober 2011

Nöjesvågen del 1

Tar detta tillfället att tack alla som deltog i Nöjesvågen 2011! För mej var det första gången jag var med på ett forum till sjös och jag hoppas att det inte blir den sista! ;)

Första dygnet var det som var mest stressigt, då detta var den kvällen då Highlights skulle spela. Det går undan med att packa prylar och alla förberedelser som måste göras kan jag lova! Man har endast 40 minuter att spela på denna typ av tillställningar så det gäller att försöka ge publiken en bra helhet av vad bandet står för! Vi försökte visa vad Highlights är 2011 och hoppas så klart att alla som var där hade en trevlig stund tillsammans med oss!

Självklart spelade även ett antal andra band denna kväll, något som jag finner intressant då man sällan annars får möjlighet att på ett avslappnat sätt bara sitta och lyssna!

Kvällens en minus som jag kan komma på var att det kostade 124 kr att äta köttbullar med mos i en av restaurangerna... Prisvärt...

Inga kommentarer: