onsdag 5 oktober 2011

Sommarn som gått!

Tänkte att jag ska ta och väcka liv i min djupt sovande blogg... Man kan helt enkelt dra slutsatsen att jag är en "periodare" när det kommer till att blogga!

Tänkte inleda med några rader om sommaren...

Får säga att den har varit mkt bra! Det har varit fullt upp med spelningar över hela Sverige och även diverse båtar! Det känns verkligen kul att se responsen ifrån publik och arrangörer, alla verkar mycket positiva till det "nya" bandet!

En av höjdpunkterna var så klart Malung, tänkte att jag ska skriva några rader i ett separat inlägg senare, men det som jag nämnde ovan blev väldigt tydlig där och det känns som att det gav oss en kraftig medvind!

En annan rolig upplevelse denna sommar var att jag fick möjlighet att lära mej hur man renoverar ett tak! Ibland måste man ställa upp för sina familjemedlemmar och varför inte passa på att lära sej lite när man ändå är i farten!? Kan upplysa om att detta inte är ett litet projekt och att man bör tänka både en och två ggr innan man ger sej in i det! För när väl takpannorna är kastade går det liksom inte att backa bandet... Nu är iaf allt på sin plats sedan någon månad tillbaka, resultatet blev kanon! Nyttig upplevelse!

Har även hunnit skaffa mej ett nytt piano hemma! Mkt kul att ha ett nytt instrument som ger ny energi att spela även när man är hemma! När tid finns ska jag utforska allt man kan göra med mitt Yamaha piano. Har alltid haft ett visst tycke för deras pianon och när de lanserade sin ny "CP" serie kunde jag inte stå emot...

Nej nu är det dags att äta lite...

Inga kommentarer: