måndag 17 oktober 2011

Tre kryssningar på Birka!

Är nu åter hemma efter att ha spelat 3 kryss på Birka. Skulle tro att jag är människa igen imorgon, det tar oftast någon dag hemma innan man kommer i fas igen!

Tiden på båten var som väntat mkt bra! Räcker ju med att man kommer upp med alla casar till scenen och man får höra alla härliga låtar som alltid spelas vi den tiden på Birka så blir man glad! Jag och den som valt musiken har helt klart ett gemensamt intresse! Känns mkt roligt att vi fick träffa många som endast hade åkt med båten för vår skull! :) Kul också att man hinner träffa alla lite mer än bara spela, packa ihop och åka vidare till nästa ställe!

Hade även med mej min biografi om Peter Lemarc. Väldigt intressant läsning och man kan bli förundrad över hur stark han måste vara, han verkar nämligen inte haft det så lätt alla ggr! Rekomenderar verkligen alla att läsa den! :)

Bubbelpolen hann jag också besöka ett par ggr, väldigt skönt att ha tillgång till, man kan verkligen slappna av och komma ner i varv! Vilket är välbehövligt då man ofta jobbar under stress och press! Micke var dessutom duktig och tränade lite! Nästan gång ska jag också det...

Kanske är dags för en promenad i höstvädret...


Inga kommentarer: