måndag 1 oktober 2007

Rättvik, Norrsundet, Härnösand

Jag då var jag hemma igen efter några dagars hårt arbete! Jag kan medela att det känns att man har jobbat några nätter, ska vila idag!

Tordagskvällen i Rättvik var en skoldans. Sånt är ofta kul, ungdomar blir ofta lite possetivt överaskade av oss, alla väntar sej musik i stil med Vikingarna... Denna kväll kom även ett band bestående av elever ifrån skolan upp och spelade ett par låtar. Dom var riktigt duktiga, kul att se och höra! Det var även ett bra ställe att spela på så jag kommer gärna tillbaka! :)

Norrsundet(Fyren) väntade på fredagen. Vi var framme i ganska god tid och passade på att fixa lite grejjer som behövdes göras. Kvällen var trots att det inte var jättemycket folk bra. Dom som var där verkade nöjda och det märker man ju när man spelar!

Turnéavslut var denna gång i Härnösand. Vilket kanon ställe att spela på, trevlig personal, bra mat, mycket folk, enkelt att rodda upp och ner, bra scene! :) Kanon helt enkelt! Kvällen blev också bra och det är kul att vi har börjat spela lite nya låtar, sånt behövs ju ibland! Jag lovar även att det kommer mer av den varan under hösten!

En annan sak som jag tycker är kanon, det är att vi ligger etta på sverigetoppen denna vecka :) Vi har legat där i 20 veckor nu och ifrånsett en vecka har vi krigat i toppen hela tiden. Känns naturligtvis jättekul! Tack alla ni som röstar! :) www.dansradion.se/sverigetoppen/rostsedel2.htm

Nu måste jag ha kaffe...

Inga kommentarer: