tisdag 10 juni 2008

Sorg!!!

Jag har just läst att mitt favorit band sedan jag var 15 år har beslutat att dra sej tillbaka. Det är alltså Toto som jag syftar på. I 30 år har dom har bandet varit aktivt men nu är det alltså dags för pension :( Detta är ju fullt naturligt då dessa fantastiska musiker inte blir yngre. Att göra långa turnéer som ibland har varit över 2 år sätter självklart sina spår!

Jag själv vill mest bara tipsa alla att lyssna lite på deras musik. bandet hann släppa 12 album, några samlingar och ett par "live" skivor. Toto är så mycket mer än bara Rosanna, Africa och Hold the line. Så ta några timmar en dag så hittar du kanske något du kommer att gilla!

Annars är jag väldigt spänd inför Sveriges match emot Grekland ikväll. 1-0 eller 1-1 tror jag är möjliga resultat!

Min egna match igår kväll vanns säkert och jag kan vara nöjd över att gå till EM uppehåll som serie ledare, jag är också självklart nöjd med att ha hållit nollan i tre matcher i rad(jag är målvakt)!

Nu ska jag se om jag kan hitta en startelva någonstans på nätet...

Inga kommentarer: