onsdag 12 januari 2011

Sliten...

I dag är det en sån där dag när kroppen bara säger ifrån och inte vill göra nått! Varken vara aktiv eller sova... Kan vara ganska stressande när man har ganska många saker som man behöver ta tag i! Har känt några dagar att kroppen känns lite konstig, seg och trög på något konstigt sätt! Funderar på att gå en promenad och hoppas att rejält med luft ska göra underverk!

I övrigt är det dag 3 i GI perioden... inga problem än så länge, känns snarare bra att inte äta all skräpmat, godis och annat jag normalt har svårt att säga nej till! Min förhoppning är att kunna tappa 2-3 kilo och sedan kunna behålla den vikten. Det kommer ju naturligtvis att kräva att jag håller fast vi delar av kosten. Jag tror att nyckeln är att dra ner på pasta och socker överlag, samt även motionera lite!

Motionera var det ja, jag tror jag tar den där promenaden!

Inga kommentarer: