onsdag 16 mars 2011

Det går ju bra det här!

Då var det dags att ta ett lunchbreak! Än så länge har dagen flutit på rätt bra tycker jag! Har öva/plankat lite låtar, vissa saker klart enklare än andra! Hoppas att några löpningar ska sätta sej under dagen, ibalnd går det lite fortare än vad mina fingrar vill! Har även hunnit jobba lite med arrangera lite stråkar, något jag finner roligt! Inte alls enkelt men roligt och utvecklade! Hinner förhoppningvis med lite till under dagen/kvällen!

En annan positiv nyhet är att Joseph Williams släpper en platta i Maj tillsammans med en svensk gitarrist som heter Peter Friestedt. Ska bli spännande att höra! Jag är ju väldigt svag för Williams röst så jag tror att det finns goda möjligheter att jag kommer att gilla skivan! Sedan ska jag ju även höra honom "live" i sommar då han sjunger med Toto, lutar åt att det blir konserten på Skansen!

Nej nu kurrar det i magen, lunch med trevlig sällskap väntar!

Inga kommentarer: