måndag 13 februari 2012

Lite av varje!

Sitter här med trötta händer och konstaterar att öva piano är roligt! Under mina sista studieår kändes det inte riktigt så och det känns kul att det har kommit tillbaka! Det var länge jag trodde att det inte skulle det utan att man fick känna glädjen när man spelar, det är för mej två skilda saker att spela och öva... Anledningen till detta är jag ska göra några mingelpiano jobb under våren, det är ett helt annat sätt att spela på än när man är i ett band. Spännande och kul! :)

Annars var det dags att siga upp på vågen idag. 7 veckan startar och 0,7 kilo mindre än förra veckan får jag anse vara godkänt. Har börjat vänja mej vid ett liv utan godis! även om vissa dagar fortfarande känns jobbiga. Jag tror mest att det handlar om tristess! och många gånger äter man ju något sött för att bli glad... de dagarna är förbi! eller iaf för stunden! ;)

Kanske ska släpa mej upp till gymmet idag... får se hur det blir!

Kul att vi har fått göra så många intervjuer! Micke har idag gjort två, dessutom är fler på ingång! Roligt att det finns ett intresse för bandet! :)

Inga kommentarer: