måndag 6 februari 2012

Vecka 6, bra start!

Då har vecka 6 av min GI period startat, denna vecka startade betydligt bättre än förra. Förra veckan sa inte vågen något man blev glad av! Idag sa den att det finns 1 kilo mindre igen! Sakta men säkert närmar jag mej mitt mål!

Överlag känns det bra, mitt sockerbehov är verkligen betydligt mindre och jag upplever även att jag känner andra smaker på ett annat sätt! Drack ett par koppar te i bussen under helgen. Att göra det utan socker har varit otänkbart för min del, men nu var det gott! :) Intressant vad det vanor påverkar!

Annars måste jag säga att det är ganska bökigt att gå på GI när man ligger på turné, ganska svårt att hitta bra och omväxlande alternativ på en mack mitt i natten! Man bör ha med sej matlådor, det är dock inte så kul om man är borta 4 dagar... Det var skönt att komma hem!

Nu har finns "Tills natten blir dag", Highlights nya singel att köpa på Itunes, endast 9 kr! Köp den här

Nu väntar dagen första kopp kaffe!


Inga kommentarer: