torsdag 28 april 2011

Nice! :)


Är just hemkommen ifrån en härlig promenad i skogen! Vädret är underbart idag så jag tänkte att jag skulle gå ett varv i spåret! Det brukar vara skönt att få röra på sej och komma bort lite ifrån statskänslan, man känner sej lite friare helt enkelt! Jag tror bestämt att jag får göra detta lite oftare! Då kanske jag slipper köra GI! Då kanske jag måste börja välja det långa varvet, då får man gå till höger i vägskälet. Jag brukar gå till vänster...



Roligt också att se att vår Highlights grupp på facebook växer! Är du inte medlem hittar du den här!
http://www.facebook.com/pages/Highlights/113599162052758



Nu tror jag att kaffet är klart! Sitta på balkongen men en kopp är inte dumt! Tur att jag inte har några kakor hemma, då hade promenaden varit meningslös, iaf om man tänker på den ur motionssyftet.


Detta är en bra vårdag helt enkelt!

Inga kommentarer: