onsdag 15 oktober 2008

Tillbaka i min lägenhet!

Så då var jag hemma i min lägenhet igen efter att ha åkt till Norrköping tur och retur under dagen. Anledningen var att jag och min kolega Tommy skulle medverka i tv-programmet "Eftersnack", en kul upplevelse och trevliga människor på tv-huset i Norrköping! Programmet gästades också av skådespelerskan Cecilia Frode som är känd ifrån lite lika svenska serier och filmer, "Mäklarna" bland annat. 

Intervju gick ganska bra tror jag(har inte sätt den ännu), det var kul i vilket fall och det brukar ju vara ett bra tecken. Jag börjar nästan få i lite vana efter att ha gästat tre tv-program på två veckor... eller kanske inte... Jag tror att när det dags att ta det första tonerna i "Dansbandskampen" så kommer man nog att vara ganska nervös, oavsett hur många intervjuer man gör innan! Spännande att se första programmet på lördag, undra om alla kommer att ha nerverna i styr!?

Dags att sova lite...

Inga kommentarer: