måndag 14 mars 2011

Då var det måndag igen!

Måndag igen och jag hör hur kaffebryggaren puttrar... Det borde ju bli en bra start på veckan!

Denna dags ska innehålla en heldel kreativt arbete, om allt går som jag har tänkt... det är ju långt ifrån alltid som det gör det! Hoppas ifa hinna öva några pass, ska vara med och göra en fusionkonsert i nästa vecka och det är inget man gör oförberedd! Ska ju bli kul med en utmaning åt ett helt annat håll än vad jag är van! Har även lite inspelningsarbete som det skulle vara bra om jag hann med idag, måste hinna börja annars blir det tajt med tid att hinna med!

Sedan har jag ju även ett par nya låt idéer som vill ut... av någon märklig anledning hamnar alltid den typ av sysselsättning högt upp på dagordningen... Får se hur det blir!

Som sagt måndag morgon och kaffe, en bra start!

Inga kommentarer: