måndag 14 mars 2011

Känner mej duktig!

Då börjar en dag av hårt arbete närma sej sitt slut! Får nog känna mej nöjd med vad jag har åstadkommit under dagen/kvällen! Jag visste ju att det skulle bli mycket idag och jag har lyckats ganska bra tycker jag allt!

Idag har jag bland annat jobbat med att hjälpa Highlights nya sångare som börjar hos oss i april. Han måste ju veta vad han ska sjunga, så jag har skickat lite låtar så att det ska gå smidigt för honom! Ser fram emot allt spännande som kommer att hända!

Ett par låtidéer fick jag också till, återstår att se om någon håller för att bygga vidare på! Alltid svårt att veta direkt när den blivit född! Imorgon kanske öronen är lite mer objektiva!

Sedan har jag även hunnit spela lite fusion här på kvällen, blir en del nöta innan det sitter som det ska! Men det blir bättre och bättre iaf!

Kan även konstatera att promenaden vara bra, solen värmde skönt! Hoppas på ett liknande väder imorgon!

Inga kommentarer: