tisdag 15 mars 2011

Dags att sova snart!

Nu är jag så trött att mina ögon sväller ihop och blundar av sej själv!(mina gör det när jag är riktigt trött!) Det har varit en händelserik dag som mestadels spenderades ute i Nora där jag jobbar som pianolärare en dag i veckan. Att jobba med barn i olika åldrar är något spännande och utvecklande för mej som människa! Man lär sej att se saker ifrån lite olika håll! Ibland är det till exempel viktigare att visa ärr ifrån vattenkoppor eller berätta vem man gillar mest i "Star wars"! Men jag gillar detta, när eleverna är glada är det verkligen ett toppenjobb! Jag som alltid trodde att jag passade bäst till att ha vuxna elever... Det kanske jag får prova senare i livet!

Nu ska jag prova att sova några timmar innan det är dags att vakna och förhoppningsvis göra några kreativa saker!

God natt! :)

Inga kommentarer: