söndag 20 mars 2011

Lite allt möjligt!

Ganska många tankar snurrar genom mitt huvud nu! Veckan som kommer är viktig på många sätt, både för mej själv som person och för Highlights. Vi ska ju ta de första bilderna på den nya sättningen, ser verkligen fram emot detta! Men vad ska man ha för kläder? Det blir nog till att ta med lite olika ombyten så att man kan prova lite! Ska även försöka hinna med att klippa mej!

Sedan har jag ju en fusionkonsert att se fram emot också! Det börjar kännas bra med låtarna och det ska bli roligt att repa med bandet på onsdag. jag har inte spelat med två bandmedlemmarna tidigare så det ska bli spännande! Konserten äger rum i Norrköping på torsdag.

Sedan lämnar Highlights buss Norrköping på torsdagkväll för att åter igen bege sej norr ut! Vi har två spelningar i Hemavan som ligger mitt inne i Lappland. Ska bli kul, har aldrig varit där tidigare! Det blir alltså en bit att åka...

Nu ska jag gå ner till tvättstugan och hoppas verkligen att någon inte använder sin tvätt tid! Det var fullbokat men tiden blir ju ledig efter 15 min om man inte börjar tvätt/glömmer... Vanligt där jag bor!

Inga kommentarer: