måndag 24 januari 2011

Plankar låtar och inbrott...

Denna dag har jag planka låtar. Ska göra ett inhopp i ett annat band jag inte spelat med tidigare så det är blir en del jobb med att lära sej deras repertoar! Hur som helt är det kul att bekanta sej med massa nya låtar som jag inte spelat förut!

I övrigt har vi haft inbrott i bilen idag... vad är det för fel på folk? varför kan de inte bara följa lagar och regler? vad är det för mening med att förstöra för andra? Har på känn att det rör sej om vilsna tonåringar som söker spänning i sin tillvaro! Till alla grannar kan jag bara säga, stäng era garageportar(stort garage utan väggar mellan parkeringarna)! Det är ju meningslöst att hyra garage om man inte stänger och låser...

En ny låt på gång också! Känns kul att alla inblandade tycker att den är bra! :)

1 kommentar:

Tina sa...

ÅHh inbrott i bilen. Det känner jag igen. Såå trist. Hade två inbrott på två månader. Såå trist. Man känner sig ganska maklös när man vet om att nån främmande person/personer har varit inne i ens bil och rotat igen om och tagit saker som för en själv är värdefulla.
Jag hoppas verkligen att skadorna inte vart för stora och att ni löser det på bästa sätt.


Men så kul o spela med annat band... Omväxling för nöjer =) Hoppas ni får kul.

Nya låtar ser jag fraememot ;)

Var rädd om dig, ses i vimlet. Kram